• 0
  • درب فلزی لیزری تک لنگه هیراد طرح اطلس کد 10117 عرض 116 ارتفاع 284

    قیمت: 118736594 تومان
    درب یک عضو متحرک است که برای ورود و خروج افراد از یک فضای بیرونی به داخل مورد استفاده قرار می گیرد و با گذشت زمان تغییرات زیادی را در شکل ظاهری و نوع متریال آن شاهد بوده ایم ؛ اما آنچه امروزه به عنوان درب های مدرن روز دنیا از آنها یاد می شود درب های فلزی لیزری است که گروه صنعتی هیراد از بزرگ ترین تولیدکنندگان این زمینه در این حوزه فعالیت دارد.
    تحویل اکسپرس
    تضمین بهترین قیمت
    ضمانت اصل بودن کالا
    خدمات پس از فروش
    7 روز تضمین بازگشت کالا

    درب تک لنگه لاکچری کد 10117 هیراد

    اگر به دنبال زیبایی و خاص بودن هستید؛ بدون معطلی ، درب فلزی طرح اطلس هیراد را برای ورودی ساختمان و یا ویلای خود انتخاب کنید؛ به قدری زیبایی و شکوه این طرح واضح است که نیازی به تعریف و وصف آن  نیست و مشتریان خاص پسند در لحظه متوجه مجلل بودن درب تک لنگه کد 10117 طرح اطلس خواهند شد . 




    این طرح به دلیل وجود تاجی که در بالای درب به صورت هلالی طراحی شده از ارتفاع بیشتری نسبت به دیگر ابعاد درب های تک لنگه هیراد دارد و ابعاد استاندارد آن 116 سانتیمتر عرض در ارتفاع 284 سانتیمتر ارتفاع می باشد. 

    درب تک لنگه  کد 10117 طرح اطلس هیراد مناسب برای ورودی ساختمان های شمالی می باشد و بهترین گزینه برای انتخاب درب نفررو ورودی باغ ویلا ها می باشد. 

    از آنجایی که نقشه طرح اطلس به گونه است که پر برش است؛ ضخامت ورق سی ان سی شده این طرح 4 میلیمتر در نظر گرفته شده است تا علاوه بر زیبایی و شکوهی که دارد امنیت ان را نیز افزایش دهیم.




    اندازه ها
    عرض 116 سانتیمتر
    ارتفاع 284 سانتیمتر
    رنگ
    نوع رنگ پودری کوره ای الکترو استاتیک
    شیشه
    سندبلاست دارد
    جهت بازشو
    جهت بازشو درب راست بازشو به داخل

    نوشتن نظر

    توجه: HTML ترجمه نمی شود!
        بد           خوب