• 0
  • درب فلزی لیزری تک لنگه هیراد طرح رستا کد 10119 عرض 116 ارتفاع 223

    قیمت: 0 تومان
    درب ورودی ساختمان انواع مختلفی دارد و درب فلزیCNC هم ، نمونه ای از نسل جدید درب های فلزی می باشد که با بهره گیری ازتکنولوژی لیزری و با استفاده از دستگا های پیشرفته روز دنیا ساخته می شود. گروه صنعتی هیراد یکی از خوشنام ترین برند ها در زمینه تولید درب های CNC در صنعت کشور میکوشد.
    تحویل اکسپرس
    تضمین بهترین قیمت
    ضمانت اصل بودن کالا
    خدمات پس از فروش
    7 روز تضمین بازگشت کالا

    ابعاد استاندارد درب تک لنگه کد 10119 طرح رستا 

    گروه صنعتی هیراد با سابقه بالا در زمینه تولید درب فلزی ، اینبار معرف درب تک لنگه فلزی لیزری خود با نام رستا می باشد . این درب با ابعاد استاندارد 116 سانتیمتر عرض و 223 سانتیمتر ارتفاع ساخته شده است. 

    رنگ درب نفررو کد 10119

    بهترین پوشش رنگ برای فلزات، پوشش رنگ پودری کوره ای الکترو استاتیک است که درب تک لنگه کد 10119 هیراد با رنگ مشکی کوره ای پوشش داده شده که طول عمر بالایی دارد و به مرور زمان مات و کدر نمی شود همچنین ساز گار با هر گونه شرایط آب و هوایی می باشد. 

    دستگیره درب تک لنگه کد 10119

    طرح سی ان سی شده بر روی ورق درب کد 10119 هیراد دارای خطوط افقی می باشد که در وسط طرح انحنایی عمودی طراحی شده ؛ انتخاب دستگیره عمودی 100 برای همخوانی با طرح درب بهترین گزینه است . 

    کاربرد درب تک لنگه طرح رستا هیراد

    درب تک لنگه به درب نفررو و یا درب عابررو معروف است و بیشترین کاربری را برای ساختمان های جنوبی دارد؛ البته برای ورودی های درب طلافروشی ، درب دفاتر تجاری و این دست هم کابرد دارد. 



    اندازه ها
    عرض 116 سانتیمتر
    ارتفاع 223 سانتیمتر
    رنگ
    نوع رنگ پودری کوره ای الکترو استاتیک
    رنگ مشکی
    شیشه
    سندبلاست دارد
    قفل
    نوع قفل قفل برقی کاویان
    جهت بازشو
    جهت بازشو درب راست بازشو به داخل

    نوشتن نظر

    توجه: HTML ترجمه نمی شود!
        بد           خوب